Miloš Vučević, u dva mandata gradonačelnik Novog Sada, tokom izborne kampanje ponovo je, angažovanije nego ranije, promovisao ideju izgradnje još jednog mosta na Dunavu kod Novog Sada.
Most tako daleko od obale krece na stubovima posto od tih stubova krece nova obaloutvrda.
Pitanje da li treba most-treba! Da li ce on sam biti dovoljan od novih mostova? Nece!
Da li ce pomoci? Hoce! Svi koji sa severa idu za BG/aerodrom/Macvu/Srem/Bosnu...ce koristiti ovaj putni pravac posto on ne zavrsava u Kamenici (niti su oni bitni u celoj prici!). Pravac krece od Zrenjanina, ide ka NS, ukljucuje se na Bul.Evrope na autoputu, ide kroz NS, ide preko novog mosta, ide u tunel kroz Frusku Goru ka Rumi i onda na Sabac i na Loznicu pa na Bosnu.
Taj most je samo deo cele te price i nema tu plakanja.
E sad, sto nama fali i most iza Petrovaradina (deo iste price Zrenjanin/NS/Loznica) i jedan most iza Futoga i jos jedan kod Nestina to je druga stvar. Svi ti mostovi su potrebni jos juce!!! I ne znam sta se sa njima ceka! Znaci nikakve arhitektonske zezalice, turite najobicnije mostove sa dve trake iza Futoga i kod Nestina i smanjicete guzve na Bulevaru za 50% garantujem
Podržavam svaku vrstu uređenja uz naravno poštovanje i uređenje zelenih površina...i naravno, ukoliko se obećano ne ispuni unarednih četiri godine, ljudi koji su to obećavali ne mogu više vršiti bilo koju funkciju u državnim organima
Kad je u pitanju problem saobraćajne gužve na Bulevaru oslobođenja, prvo treba koristiti potencijal sadašnje ulice odnosno aktivno uklanjati vozila koja blokiraju desnu traku. Od šest traka na bulevaru se koriste četiri a problem se rešava sa samo malo angažovanja bez ikakve gradnje. Što se tiče mosta potpuno podržavam inicijativu, a stručnjaci neka procene koja pozicija je najbolja.
Ima smisla ova opaska da most treba pomeriti zapadno od predloženog, dakle ka Vetrniku , kako bi se prvo njegova dužina iznad kopna skratila - kao i troškovi. Drugo - takav most bi realno rasteretio postojeća tri.
Most je samo deo projekta Novi Sad na vodi.Sa ovolikim brojem odbornika u gradu, PGR Priobalja će se lako usvojiti do kraja ove godine,a onda sledi izgradnja.Prostor bivšeg Neimara i DTD-Kanala i prostor brodogradilišta će biti najexkluzivniji stambeno-poslovni kompleks u gradu.Kasnije i prostor Mornarice. S pravom,to je zaista najlepši deo grada.Treba ga urediti i izgraditi,ali da arhitekte naprave projekte u skladu sa prostorom-a ne da investitori odlučuju...Tu ima prostora za sve...
Od Novog Sada uzvodno nema ni jedan most koji bi povezao dve obale u istoj državi. Ma 40 km od Novog Sada, u Bačkoj Palanci je most koji povezuje dve zemlje, svi između moraju da prave ogroman put kako bi došli na drugu stranu, a dve skele, u Futogu i Begeču nisu ni približno dovoljne. Most nam treba tu negde oko Begeča!
Na crtežu to jako lepo izgleda ali ako se bude gradilo i izgradilo biće ruglo ispod toliko dugog mosta na suvom i to na najlepšoj zoni mogućeg gradskog akvaparka uz Dunav - Šodrošu! Umesto labudova, čaplji, pataka koji su samo najvidljiviji deo faune,da ne pominjem vodozemce i ostale male živuljke, uništiće se flora pa ćemo dobiti rupetine, parking, betonski otpad i sve ono što vidimo ispod mosta Oslobođenja od njegove izgradnje do danas! Bul.Despota Stevana je malo doterao to ruglo, ali i uništio okolnu floru do neprepoznatljivosti! Investitori su bacili oko i pokupovali zemlju oko Brodogradilišta i Šodroša tako da se bojim da uzalud sve ovo...
Ljudi,11mn EUR je određeno za exproprijaciju....u slučaju da ne prodje NS na vodi,Galens će dobiti za brodogradilište par miliona i svi namireni....logično je da most krene sa trase koja je bliža Futogu i Veterniku
Očigledno niko nije ujutro išao u Kamenicu ili posle - 15-17 da vidite te gužve. Ceo beočin ide kroz mini ulicu. Pa divljaštvo vozača koji preko pune obilaze 50 automobila.
Most je potreban. Deca pretrčavaju kada idu u školu. Ko to nije doživeo svaki dan kada ide na posao ne zna šta znači.
A za godina Živana istražite buku sa splavova koji se čuju i do ledinaca a kamoli kamenice. To niko neće da sredi
Hajde da ostavimo most za neko drugo vreme.Na primer kad budemo imali platu prosecnu od 900evra...Babo obećao.
Vi ste nam to obećali.
A taj novac usmeriti u izgradnju specijalističkih domova zdravlja,domova zdravlja ,kola hitne pomoći u regione gde vam ljudi umiru zbog nemogućnosti lečenja, povećajte fondove zdravstva da za neke niste država maceha i to Grdela a onda dodjite da vam obični gradjani ukažu na ostale probleme,od kanalizacije,otvaranja radnih mesta,zadruga....
Ne bi li mi i naša deca bolje živeli a ne samo Vi i vaša deca.
Država je zajednička i zove se Srbija a ne zbog vlasti Smrdija.
.
Most uopšte ne bi trebalo da ide preko Ribarskog ostrva. Pošto bi do njega vodio put preko Telepa, opet bi tranzit iao kroz grad. Dakle, priča o tranzitu je prva laž. On treba da povezuje Galensovo naselje sa nečim preko puta. Šta će Kameničani na Telepu? Ribarsko ostrvo i prostor mornaričkih kasarni treba da ostane rekreativna zona, tu ništa ne treba da se gradi i Novosađani moraju to da odbrane. Sve ostalo su MUĆKE.
O kakvom mi planiranju i rasterećenju saobraćaja pričamo?
Gradonačelnik je dozvolio da se na jednoj od najprometnijih raskrsnica u gradu napravi najveći tržni centar u gradu. Promenada je trajno začepila najprometniju arteriju grada. Zašto? Pa jer im se može. Jer je jedini interes novac. Jer su bahati šarlatani, od zla oca i od gore majke.
A ovaj predizborni performans sa maketama? SNS kremaši i slatkorečivci se skupili da uz pićence laprdaju o nečemu o čemu apsolutno niko od okupljeih pojma nema.
Pokušao sam da razumem ideju mosta, koji je znatno duži iznad kopna (Ribarskog ostrva i Telepa), nego iznad vode, ali nisam razumeo razlog ovako skupog tehničkog rešenja, sa mnogo praktičnih nedorečenosti.
Ideja mora imati varijante kao podloge za raspravu - diskusiju i kritike. Na odluku utiče i poslednje pitanje koje projektant sam sebi postavlja: koliko to košta?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tri puta meri pre nego što pomisliš na most
Autor: 021.rs
Novi Sad
•23.06.2020.
•10:00 > 12:12
Komentari 22
/
her flik ce morati pobeci iz grada kao i maja
Most
Pitanje da li treba most-treba! Da li ce on sam biti dovoljan od novih mostova? Nece!
Da li ce pomoci? Hoce! Svi koji sa severa idu za BG/aerodrom/Macvu/Srem/Bosnu...ce koristiti ovaj putni pravac posto on ne zavrsava u Kamenici (niti su oni bitni u celoj prici!). Pravac krece od Zrenjanina, ide ka NS, ukljucuje se na Bul.Evrope na autoputu, ide kroz NS, ide preko novog mosta, ide u tunel kroz Frusku Goru ka Rumi i onda na Sabac i na Loznicu pa na Bosnu.
Taj most je samo deo cele te price i nema tu plakanja.
E sad, sto nama fali i most iza Petrovaradina (deo iste price Zrenjanin/NS/Loznica) i jedan most iza Futoga i jos jedan kod Nestina to je druga stvar. Svi ti mostovi su potrebni jos juce!!! I ne znam sta se sa njima ceka! Znaci nikakve arhitektonske zezalice, turite najobicnije mostove sa dve trake iza Futoga i kod Nestina i smanjicete guzve na Bulevaru za 50% garantujem
Oliver
Anonimus
Novosadjan
ns ja
Most umesto skele
Anonimus
Limanac
Dejan
mlada vojvođanka
Na crtežu to jako lepo izgleda ali ako se bude gradilo i izgradilo biće ruglo ispod toliko dugog mosta na suvom i to na najlepšoj zoni mogućeg gradskog akvaparka uz Dunav - Šodrošu! Umesto labudova, čaplji, pataka koji su samo najvidljiviji deo faune,da ne pominjem vodozemce i ostale male živuljke, uništiće se flora pa ćemo dobiti rupetine, parking, betonski otpad i sve ono što vidimo ispod mosta Oslobođenja od njegove izgradnje do danas! Bul.Despota Stevana je malo doterao to ruglo, ali i uništio okolnu floru do neprepoznatljivosti! Investitori su bacili oko i pokupovali zemlju oko Brodogradilišta i Šodroša tako da se bojim da uzalud sve ovo...
Stanoje
bujke
Ivan
Dr
Most je potreban. Deca pretrčavaju kada idu u školu. Ko to nije doživeo svaki dan kada ide na posao ne zna šta znači.
A za godina Živana istražite buku sa splavova koji se čuju i do ledinaca a kamoli kamenice. To niko neće da sredi
Aleksej
Nina
Vi ste nam to obećali.
A taj novac usmeriti u izgradnju specijalističkih domova zdravlja,domova zdravlja ,kola hitne pomoći u regione gde vam ljudi umiru zbog nemogućnosti lečenja, povećajte fondove zdravstva da za neke niste država maceha i to Grdela a onda dodjite da vam obični gradjani ukažu na ostale probleme,od kanalizacije,otvaranja radnih mesta,zadruga....
Ne bi li mi i naša deca bolje živeli a ne samo Vi i vaša deca.
Država je zajednička i zove se Srbija a ne zbog vlasti Smrdija.
.
Kika Bibić
Raša sa salaša
Gradonačelnik je dozvolio da se na jednoj od najprometnijih raskrsnica u gradu napravi najveći tržni centar u gradu. Promenada je trajno začepila najprometniju arteriju grada. Zašto? Pa jer im se može. Jer je jedini interes novac. Jer su bahati šarlatani, od zla oca i od gore majke.
A ovaj predizborni performans sa maketama? SNS kremaši i slatkorečivci se skupili da uz pićence laprdaju o nečemu o čemu apsolutno niko od okupljeih pojma nema.
Milosav Georgijević
Ideja mora imati varijante kao podloge za raspravu - diskusiju i kritike. Na odluku utiče i poslednje pitanje koje projektant sam sebi postavlja: koliko to košta?
Fruškaš
Vidoviti Limanac
Interesantno....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H